مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-27سياسي

افتتاح 200 پروژه عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان


با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، 200پروژه عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زهک، ظهر امروز با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و جمعی از مسولان استانی، در شهرستان زهک مراسم افتتاح 200پروژه عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان انجام شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد:  این قرارگاه، یک مرکز فرهنگی و اجتماعی است که مشکلات را با کمک و مشارکت خود مردم برطرف می کند.

علیرضا کیخا افزود:  تمامی اقدامات و پروژهای این قرارگاه بر پایه مطالعات علمی و پژوهشی دانشجویان و جوانان جهادی انجام می شود.

‏وی ادامه داد:  کار برای مردم باید بر پایه مسائل علمی پیش برود، اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی متشکل از جوانان بومی و غیر بومی هستند که با حضور در روستاهای منطقه سیستان و بلوچستان، در جمع آنها زندگی میکنند تا بهتر با مشکلات و مسائل آنها آشنا باشند.

وی از رونمایی سند مطالعاتی دهستان خمک و زینک خبر داد و گفت: دو سال برای تدوین و جمع بندی این سندها کار مطالعاتی انجام شده است، جوانان جهادی در کنار مسئولان و ائمه جماعات مسائل را کشف و ریشه مهاجرت را پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 200 پروژه عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان

افتتاح 200 پروژه عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان