مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-27سياسي

آگاهی از شخصیت زن مسلمان محور سوگواره یاس نبوی در سمنان است


حجت الاسلام روح الله عرفانی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: بقاع متبرکه شاخص استان سمنان در راستای اجرای امینانه نیات مرتبط با عزاداری حضرت زهرا(س) و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه، میزبان عزاداران دختر رسول الله است.

وی افزود: سخنرانان و مداحان در امامزده ها و بقاع شاخص استان سمنان به اجرای برنامه های مختلف به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) می پردازند.

عرفانی افزود: یکی از مهم ترین اهداف و محورهای این ویژه برنامه ها، افزایش سطح آگاهی از شخصیت زن مسلمان بر مبنای سیره حضرت زهرا(س) است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به راه اندازی غرفه همه واقف باشیم با حضور کارشناسان متخصص و آشنا به مسائل وقف در بقاع متبرکه و پاسخگویی به مراجعات در طول برگزاری مراسم، تصریح کرد: آمارگیری موقوفات شاخص دارای نیت مرتبط با حضرت زهرا(س) و اطلاع رسانی و معرفی آن ها در طول مراسم سوگواره به صورت ویژه، برگزاری جلسات با خطیبان و مداحان در خصوص ترویج سنت حسنه وقف در ضمن اجرای برنامه ها و شناسایی نیازهای روز شهرستان و برنامه ریزی در خصوص تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف جدید در طول مراسم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی از شخصیت زن مسلمان محور سوگواره یاس نبوی در سمنان است

آگاهی از شخصیت زن مسلمان محور سوگواره یاس نبوی در سمنان است