مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-27اقتصادي

غار علیصدر؛ عزمی برای جهانی شدن


غلامرضا تقوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساخت و سازهای غیراصولی در دهه های گذشته در محوطه غار علیصدر، شانس ثبت این پدیده طبیعی را در فهرست جهانی یونسکو پایین آورده است.

وی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر برای ثبت جهانی این جاذبه بی نظیر پیشگام است اظهار داشت: غار علیصدر دروازه گردشگری و برند صنعت توریسم همدان تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: علیصدر همانند نگینی در بین جاذبه های گردشگری ایران زمین می درخشد و گردشگران داخلی و خارجی، محققان و غارشناسان دنیا را مجذوب زیبایی منحصر به فرد خود کرده است.

وی با بیان اینکه این غار به عنوان بیست و سومین اثر طبیعی ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفته است، افزود: غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایق رانی جهان است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: اقصی نقاط ایران اسلامی از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار هستند اما در این میان استان همدان با توجه به موقعیت راهبردی و بهره مندی از زیرساخت های بسیار، گنجینه ای ارزشمند از فرصت های سرمایه گذاری است.

تقوی ادامه داد: استان همدان دارای ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری است که باید برای جذب سرمایه گذار و رشد و توسعه اقتصادی استان، این ظرفیت ها به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر؛ عزمی برای جهانی شدن

غار علیصدر؛ عزمی برای جهانی شدن