مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:562020-01-27اقتصادي

11 میلیارد ریال داروی دامی تقلبی توسط پلیس تهران کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ علی علیشاهی در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز داروهای دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به داروهای دامی، مجددا بسته بندی و با نام همان شرکت مجدداً روانه بازار مصرف دام که اکثراً در استان های شمالی کشور هستند، می کنند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی ناحیه 32 تهران قرار گرفت و با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر سه آنها در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان چهار هزار و 920 کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 میلیارد ریال داروی دامی تقلبی توسط پلیس تهران کشف شد

11 میلیارد ریال داروی دامی تقلبی توسط پلیس تهران کشف شد