مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-27ورزشي

اجرای بیش از 2500 برنامه هم زمان با دهه فجر در سمنان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر بیش از دو هزار و 500 عنوان برنامه در استان سمنان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت اعلام برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های امسال ایام الله دهه فجر با شعار (انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتوی ولایتمداری و جهاد و مقاومت) اجرا می شود.

 وی با اشاره به نام گذاری روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: عناوین ثبت شده این ایام برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از دو هزار و 500 عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر در استان سمنان خبر داد و یادآور شد: برنامه های تدارک دیده برای با رعایت موضوع شهادت شهدای مقاومت اجرای خواهد شد.

 قندهاری با بیان اینکه استقبال از این ایام مبارک طی روزهای اخیر و با اجرای چند برنامه همچون اجتماع بزرگ دانش آموزان و ورزشکاران استارت خورده است، ادامه داد: برنامه های شاخص این ایام از روز دوازدهم بهمن ماه هم زمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 2500 برنامه هم زمان با دهه فجر در سمنان

اجرای بیش از 2500 برنامه هم زمان با دهه فجر در سمنان