مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:502020-01-27سياسي

هفدهمین دوره مسابقات کاردانش کشور در هرمزگان برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان: هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرجویان هنرستان های کاردانش سراسر کشور با حضور 203نفر از 13الی 15بهمن ماه 98 در هرمزگزگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی دادی زاده عصر دوشنبه در نشست خبری امروز با اشاره به لزوم ارتقا کیفی هنرستان ها در راستای پیشبرد اهداف رونق تولید، گفت: مطابق منویات مقام معظم رهبری و لزوم پرداختن به مشاغل تولیدی و نیز آشنایی و هدایت دانش آموزان به رشته های فنی حرفه ای، مسابقات علمی کاربردی هنرجویان هنرستان های کاردانش هرساله برگزار می گردد.

وی افزود: استان هرمزگان به علت بالا بودن جذب هنرجویان از میانگین کشوری در دوسال اخیر و پیشرفت های علمی هنرستان های آن، برای اولین بار در آموزش و پرورش استان، میزبانی هفتدهمین مسابقات هنرجویان هنرجویان کاردانش سراسر کشور به هرمزگان واگذار شد.

دادی زاده ادامه داد: این مسابقات از 13 الی 15 بهمن ماه سال جاری همزمان در چهار هنرستان بندرعباس، هنرستان کشاورزی شهرستان رودان و فنی حرفه ای شماره یک شهر بندرعباس برگزار می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تعداد هنرجویان را 203 نفر عنوان کرد و گفت: از 102 داور و ناظر این مسابقات، 28 نفر از استان هرمزگان هستند که باعث نیرو سازی و توانمند سازی نیروی انسانی استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین دوره مسابقات کاردانش کشور در هرمزگان برگزار می شود

هفدهمین دوره مسابقات کاردانش کشور در هرمزگان برگزار می شود