مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:552020-01-27اجتماعي

هیچگونه تلفاتی در پرندگان مهاجر تالاب میقان مشاهده نشده است


مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با اشاره به تلفات پرندگان تالاب میانکاله مازندران گفت: طبق پایش صورت گرفته، در تالاب میقان اراک هیچ گونه تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا میرزایی روز دوشنبه، در رابطه با بروز تلفات گسترده در پرندگان تالاب میانکاله مازندران طی روزهای اخیر و اینکه آیا در تالاب میقان اراک هم امکان بروز این تلفات وجود دارد یا نه؟ اظهار داشت: با توجه به رصدهای به عمل آمده اداره کل محیط زیست استان، طی مدت اخیر در تالاب میقان اراک هیچ گونه تلفات پرندگان مهاجر مشاهده نشده و اگر هم تلفاتی وجود داشته مکانیکی و فیزیکی در اثر برخورد با تیرهای برق بوده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: هر سال دسته ای از پرندگان مهاجر که مقاومت بیشتری نسبت به سرما دارند، در تالاب میقان می مانند و دسته ای نیز که مقاومت کمتری دارند با شروع سرما به عرض های پایین تر و نقاط گرم تر مانند تالاب حورالعظیم خوزستان که امسال آبگیری خوبی هم داشته پرواز می کنند.

وی با اشاره به تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله گفت: هنوز دامپزشکی علت این تلفات را مبنی بر بروز بیماری یا عامل دیگر اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه تلفاتی در پرندگان مهاجر تالاب میقان مشاهده نشده است

هیچگونه تلفاتی در پرندگان مهاجر تالاب میقان مشاهده نشده است