مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-28سياسي

نماینده سروستان: حضورم در معاونت امور معادن به پیشنهاد وزیر صمت بوده است


نماینده مردم سروستان در مجلس درباره دلیل استعفایش گفت: من به پیشنهاد وزیر صمت قرار است معاون امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان در مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 بهمن 98) مجلس شورای اسلامی درباره دلیل استعفایش از خانه ملت گفت: من قرار است به پیشنهاد وزیر صمت، معاون امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه شوم.

وی افزود: من سابقه حضور در دو دوره نمایندگی مردم سروستان را در مجلس به صورت متوالی داشته ام که در تمامی این موارد در حوزه صنایع معدنی با توجه به تحصیلات تخصصی ام در این زمینه اقداماتی را انجام دادم.

اسماعیلی گفت: من رییس کمیته معدن کمیسیون صنایع مجلس، رییس فراکسیون معدن و صنایع معدنی، ناظر مجلس در شورای معادن، رییس دبیرخانه شورای تعامل دولت و مجلس در صنایع معدنی و رییس سازمان صنایع معدنی ایران بوده ام.

وی خاطرنشان کرد: دکترایم را در رشته تخصصی معدن در سال 80 دریافت کرده و هم اکنون استاد تمام دانشگاه تهران هستم ضمن اینکه در سوابقم نفر سوم و نفر هفتم دانشمندان جهان اسلام در شته های علوم پایه را دارم و با توجه به سوابق و تخصصم می توانم در معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت تاثیرگذار باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سروستان: حضورم در معاونت امور معادن به پیشنهاد وزیر صمت بوده است

نماینده سروستان: حضورم در معاونت امور معادن به پیشنهاد وزیر صمت بوده است