مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-28سياسي

آغاز نمایشگاه «یاس کبود» در امامزاده صالح (ع)


نهمین نمایشگاه تجسمی و سوگواره یاس کبود به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در صحن آستان مقدس امامزاده صالح بن موسی الکاظم (ع) تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی ثبوت دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور گفت: هنر یکی از ابزارهای مهمی است که ما می توانیم از ظرفیت های آن در راستای تبیین آموزه های دینی و معارف اسلامی بهره مند شویم و گنجینه های معرفتی اهل بیت(ع) به ویژه زندگی حضرت زهرا(س) را به مخاطبان ارائه کنیم.

وی با اشاره به مخاطبینی که جامعه هدف این نمایشگاه هستند، ابراز داشت: یکی از اهداف ما از برگزاری این نمایشگاه ارتباط با عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بود که در این مدت بسیاری از جوانان که شاید گرایش های مذهبی هم نداشتند میهمان نمایشگاه ما بودند و از همه بخش های نمایشگاه و روایتگری آن شرکت کردند.

حجت الاسلام ثبوت گفت: البته ما بدنبال همین امر بودیم که جوانانی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند که کمتر در هیأت ها شرکت می کنند یا به محافل دینی نمی روند، اما شاید در قالب هنرهای تجسمی این زمینه برای ایشان فراهم شود که در محفل اهل بیت(ع) شرکت کرده و با زبان هنر نسبت به ائمه اطهار(ع) معرفت و شناخت حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه «یاس کبود» در امامزاده صالح (ع)

آغاز نمایشگاه «یاس کبود» در امامزاده صالح (ع)