مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:262020-01-28سياسي

استان بوشهر رنگ و بوی شهادت گرفت/ ورود پیکر 3 شهید گمنام


با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور استان بوشهر، پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین المللی بوشهر وارد استان شد.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز بار دیگر فضای استان بوشهر به عطر شهیدان آغشته شد و شاهد استقبال گرم مردم استان از این شهدا هستیم.

سردار غلامعلی کفاش با اشاره به اینکه یکی از شهدا 18 ساله و دو شهید نیز 25 ساله بوده است، اضافه کرد: این سه شهید در عملیات کربلای 5 در شلمچه، عملیات بدر در شرق دجله و عملیات عاشورای 2 در میمک به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان بوشهر بیان کرد: پیکر دو شهید گمنام در شهرستان جم تشییع می شود و سپس یک شهید در منطقه کوری حیاتی و یک شهید در اداره کل اطلاعات خاکسپاری می شود.

کفاش با اشاره به اینکه امروز دو مدرسه شهر بوشهر میزبان پیکر پاک این شهدای والامقام است افزود: امشب پس از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدا در مسجد توحید، آیین وداع با شهدا در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

وی گفت: پیکر پاک یکی از این شهدا ساعت 9 صبح فردا بر روی دستان مردم شهیدپرور بوشهر از بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر تشییع و سپس در اداره کل اطلاعات استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر رنگ و بوی شهادت گرفت/ ورود پیکر 3 شهید گمنام

استان بوشهر رنگ و بوی شهادت گرفت/ ورود پیکر 3 شهید گمنام