مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-28سياسي

آغاز به کار جشنواره سالانه ادبی همدان با محوریت «سردار شهید سلیمانی»


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان گفت: سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان با محوریت سردار شهید سلیمانی بهمن ماه امسال کار خود را آغاز کرد.

- مریم زندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:  با توجه به شهادت جانسوز فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی فراخوان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان منتشر شد.

وی ادامه داد: موضوع ویژه این فراخوان شامل شعر و داستان ­ با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان با اشاره به بخش شعر و داستان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: بخش شعر شامل شعرهای کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگسال، کودک و نوجوان می شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حداکثر پنج اثر و داستان حداکثر سه اثر تعیین شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا 15 اسفند ماه امسال اعلام کرد و گفت: جوایز در بخش ویژه 5 میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده 4 میلیون ریال و تقدیری 3 میلیون ریال است که در هفته هنر انقلاب از منتخبین تجلیل می شود.

زندی با بیان اینکه جشن سالانه شرایط سنی ندارد و همه شاعران و نویسندگان استان همدان می توانند در این مسابقه شرکت کنند تصریح کرد: علاقمندان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره سالانه ادبی همدان با محوریت «سردار شهید سلیمانی»

آغاز به کار جشنواره سالانه ادبی همدان با محوریت «سردار شهید سلیمانی»