مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-28فرهنگي

«آوای تبری» و اجرای نغمه های مازندران/ چرا به جشنواره فجر آمدیم؟


گروه «آوای تبری» به سرپرستی جلال محمدی و خوانندگی زمان شکارچیان در اولین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه مازندران می پردازند.

- گروه آوای تبری به سرپرستی جلال محمدی و خوانندگی زمان شکارچیان در اولین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای قطعاتی منتخب از موسیقی منطقه مازندران می پردازند.

جلال محمدی سرپرست گروه تبری مازنداران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور این گروه در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: حدود پنج سالی بود که افتخار حضور در جشنواره موسیقی فجر را نداشتیم اما امسال در دوره سی و پنجم جشنواره موسیقی طبق دعوتی که از سوی دبیرخانه جشنواره به عمل آمد تصمیم بر این شد که در اولین روز از برگزاری جشنواره یک اجرا در تالار سوره حوزه هنری داشته باشیم.

وی افزود: در کنسرتی که برای جشنواره در نظر گرفته ایم، زمان شکارچیان فرزند استاد رمضان شکارچیان از خوانندگان فقید موسیقی مازندران که بنده افتخار همکاری با این هنرمند را داشتم به عنوان خواننده حضور دارد این در حالی است که در کنسرت پیش رو علاوه بر هنرنمایی گروه آوای تبری ، هنرمندانی در قالب گروه نقاره نوازان قطعاتی را در حوزه موسیقی منطقه مازندران اجرا می کنند که نسبت به کنسرتی که ما تابستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آوای تبری» و اجرای نغمه های مازندران/ چرا به جشنواره فجر آمدیم؟

«آوای تبری» و اجرای نغمه های مازندران/ چرا به جشنواره فجر آمدیم؟