مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:192020-01-28سياسي

القای ناامیدی در کشور ماموریت رسانه های بیگانه است


مرتضی صفری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان و اولین جلسه کارگروه اطلاع رسانی ستاد دهه فجر افزود: رسانه ها در خط مقدم جنگ قرار گرفته اند، به طوری که حتی عملیات نظامی، ترور و یا هر اتفاق خاصی با این هدف انجام می گیرد که از ظرفیت های رسانه ای استفاده شود.

وی گفت: بررسی ابعاد اتفاقات اخیر نشان می دهد که هدف اصلی آنها هدف قرار دادن افکار عمومی ایران است تا مردم را به آینده ناامید و کلیت جامعه را به نظام و دین بد بین کنند.

وی ادامه داد: اینکه افرادی تحت تاثیر رسانه های اغواگرایانه ناامید شده اند بر اهمیت کار رسانه ها تاکید دارد تا با تحلیل های درستی از موقعیت، روحیه امیدواری را در جامعه تزریق کند.

صفری با اشاره به وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی در جامعه اضافه کرد: بخشی از این مشکلات به تحریم ها و دشمنی ها و بخش مهم دیگر به سوء مدیریت ها بر می گردد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی تشریح کرد: واقعیت موجود جامعه ایرانی تشییع دهها میلیونی پیکر سردار سلیمانی است اما آنچه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازنمایی می شود ناامیدی در جامعه را مخابره می کند.

وی رسالت اهالی رسانه و مطبوعات را واکاوی پشت پرده شبکه های اجتماعی دانست و گفت: ما نباید مرعوب پروپاگاندای رسانه ای باشیم، این هجمه های سنگین، و پیچیده طراحی شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القای ناامیدی در کشور ماموریت رسانه های بیگانه است

القای ناامیدی در کشور ماموریت رسانه های بیگانه است