مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:312020-01-28ورزشي

300 ویژه برنامه حوزه کودک و نوجوان دهه فجر در گیلان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: بیش از 300 عنوان ویژه برنامه در حوزه کودک و نوجوانان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو هم گرایی دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد برای پیوند افزون تر نسل کودک و نوجوان با آرمان های انقلاب اسلامی، از شاخصه های این برنامه ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه به برخی برنامه های شاخص این کمیته اشاره و اظهار کرد: تجدید میثاق با امام خمینی (ره)، اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان در گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت، برگزاری مسابقات خوشنویسی و نقاشی همچون پدر، مهربان و دفتر انقلاب ، اجرای مهرواره اُنس با پروردگار و آیین تجلیل از ایثارگران در قالب طرح سپاس برخی از این برنامه ها است.

وی برگزاری مانورهای تشکیلاتی-مهارتی اعضای تشکل های دانش آموزی با عنوان یاوران انقلاب ، برگزاری مسابقه های ورزشی، فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب ، به میزبانی مدارس استان و اجرای فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار، اهدای کتاب و دیدار با کودکان دارای بیماری های سخت برخی دیگر از برنامه های پیش بینی شده اعلام کرد.

ضیایی از راه اندازی پویش بزرگ داشت سردار قاسم سلیمانی و برگزاری نشست کتاب خوان، ویژه فرزندان کودک و نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 ویژه برنامه حوزه کودک و نوجوان دهه فجر در گیلان برگزار می شود

300 ویژه برنامه حوزه کودک و نوجوان دهه فجر در گیلان برگزار می شود