مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-28ورزشي

تیم رعد پدافند هوایی قم برای تداوم صدرنشینی به میدان می رود


هفته ششم و هفتم لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور این هفته برگزار می شود و تیم رعد پدافند هوایی قم برای تداوم صدرنشینی به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیگ برتر کبدی مردان باشگاه های کشور در حالی آخرین هفته های خود را سپری می کند که جدال بر سر قهرمانی در این مسابقات داغ است و شانس اول قهرمانی به نماینده کبدی قم اختصاص دارد.

گرچه تیم رعد پدافند هوایی قم در لیگ برتر از بازیکنان غیربومی بهره مند است اما هیئت کبدی قم تلاش کرده است با حمایت از تیمی قدرتمند و مدعی جایگاه کبدی را در قم مستحکم کند و فرصتی برای کسب جام برای این رشته مدال آور آسیایی فراهم آورد.

تیم رعد پدافند هوایی قم این هفته و در هفته ششم و هفتم لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور در ارومیه مسابقات خود را برگزار خواهد کرد و روز پنج شنبه 10 بهمن در دو مسابقه در دو نوبت صبح و عصر به دیدار تیم های هیئت کرمانشاه و سرخنکلاته می رود.

وضعیت جدول به گونه ای است که تیم رعد قم برای قهرمانی باید به دنبال پیروزی بر حریفان خود باشد و جدال با تیم سرخنکلاته که تیم سوم جدول رده بندی است چالشی جدی برای نماینده قم به حساب می آید به طوری که می توان گفت راه قهرمانی تیم رعد پدافند قم از مسیر پیروزی بر سرخنکلاته می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم رعد پدافند هوایی قم برای تداوم صدرنشینی به میدان می رود

تیم رعد پدافند هوایی قم برای تداوم صدرنشینی به میدان می رود