مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-28سياسي

نهمین نمایشگاه سوگواره «یاس کبود» آغاز به کار کرد


دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور، گفت: نهمین نمایشگاه تجسمی و سوگواره یاس کبود بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) در صحن آستان مقدس امامزاده صالح بن موسی کاظم(علیه السلام) تهران آغاز به کار کرد.

- دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور، گفت: نهمین نمایشگاه تجسمی و سوگواره یاس کبود بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) در صحن آستان مقدس امامزاده صالح بن موسی کاظم(علیه السلام) تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام مصطفی ثبوت گفت: هنر یکی از ابزارهای مهمی است که ما می توانیم از ظرفیت های آن در راستای تبیین آموزه های دینی و معارف اسلامی بهره مند شویم و گنجینه های معرفتی اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) را به مخاطبین ارائه کنیم.

وی با اشاره به مخاطبینی که جامعه هدف این نمایشگاه هستند، ابراز داشت: یکی از اهداف ما از برگزاری این نمایشگاه ارتباط با عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بود که در این مدت بسیاری از جوانان که شاید گرایش های مذهبی هم نداشتند میهمان نمایشگاه ما بودند و از همه بخش های نمایشگاه و روایتگری آن شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه سوگواره «یاس کبود» آغاز به کار کرد

نهمین نمایشگاه سوگواره «یاس کبود» آغاز به کار کرد