مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-28سياسي

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درگذشت همسر شهید لشگری را تسلیت گفت


سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در پیامی در گذشت بانوی بزرگوار و اسوه صبر و استقامت، منیژه لشکری همسر شهید سرلشگرخلبان حسین لشگری را تسلیت گفت.

- سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در پیامی در گذشت بانوی بزرگوار و اسوه صبر و استقامت، "منیژه لشکری" همسر شهید سرلشگرخلبان حسین لشگری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، در این پیام آمده است: خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران اسوه های صبر و استقامت در بین این ملت اند که با وجود سختی ها و شداید روزگار، همچون کوه استوار ایستادند تا رزمندگان در دل پر مخاطره خط مقدم نبرد، آسوده و با فراق بال با دشمن مصاف کنند.

در زندگی تمامی همسران رزمندگان دوران دفاع مقدس نمونه های بارزی از زندگی زینبی (س) را می توان مشاهده نمود که برای تمامی نسل ها به یادگار گذاشتند و در پشت جبهه ها ضمن نگهبانی از حریم خانواده و تربیت فرزندان، مشوق اصلی حضور جهادگران در صف مبارزه بودند.

همسرانی که می توانند در گام دوم انقلاب الگویی زیبا برای بانوان پر افتخار این سرزمین باشند.

مرحومه مغفوره منیژه لشکری از جمله این بانوان بود که سال های سال، در مقابل دشواری ها ایستادگی کرد و با تربیت فرزندان و پرچم داری در جهت ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درگذشت همسر شهید لشگری را تسلیت گفت

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درگذشت همسر شهید لشگری را تسلیت گفت