مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-28سياسي

شورای توسعه فعالیت های قرآنی در مازندران فعال نیست


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، فعال نبودن شورای توسعه فعالیت های قرآنی را زیبنده استان ندانست و خواستار فعالیت در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر سه شنبه در جلسه کمیته قرآن دهه فجر، گفت؛ عدم فعالیت شورای توسعه فعالیت های قرآنی در مازندران زیبنده این استان نیست و باید این شورا فعالیت های خود را آغاز کند.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت به فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته از سوی کمیته قرآن ستاد دهه فجر در سال های اخیر، اظهار داشت: مازندران دارای ظرفیت بسیار عظیم در حوزه فعالیت های قرآنی است و 15 سال متوالی است این استان رتبه اول فعالیت های قرآنی کشور را کسب می کند و امیدواریم با فعال شدن شورای توسعه فعالیت های قرآنی شاهد پررنگ تر شدن فعالیت های قرآنی در استان باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از عدم فعالیت های شورای توسعه در استان، افزود: تدوین سند چشم انداز فعالیت های قرآنی در استان حاصل ماه ها مطالعه و تحقیق در این حوزه است و امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق و هم اندیشی با دستگاه های فرهنگی و اجرایی نسبت به اجرایی شدن این سند چشم انداز قرآنی گام های اساسی در استان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای توسعه فعالیت های قرآنی در مازندران فعال نیست

شورای توسعه فعالیت های قرآنی در مازندران فعال نیست