مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-28اقتصادي

جبران کسری آب شرب تهران تا سال 1415 از طریق مدیریت مصرف


وزیر نیرو با بیان اینکه موضوع آب در کلانشهرها باید ناظر بر دهه های پیش رو باشد، گفت: به دنبال جبران کسری آب شرب تهران تا سال 1415 از طریق مدیریت مصرف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه هفتم آب و طرح های آب و برق استان تهران که با حضور رییس جمهور صورت گرفته بود، گفت: از جمعیت 14 میلیون نفری استان تهران 10 میلیون نفر در تهران ساکن هستند و یک ششم جمعیت کشور در این استان جای گرفته است پس این موضوع حکایت از اهمیت توجه به تأمین و توزیع آب و جمع آوری فاضلاب در این استان حکایت دارد.

وی با بیان اینکه واحد دوم تصفیه خانه هفتم تهران بیش از 2 میلیون نفر جمعیت را در شهرهای پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا زیر پوشش خود قرار خواهد داد، گفت: 20 پروژه خرد و کلان برق با 275 میلیارد تومان در تهران، قرچک، ورامین و اسلامشهر و نیروگاه خورشیدی با 127 میلیارد تومان سرمایه گذاری در ری و دماوند و آبرسانی به 72 روستای پرجمعیت با 146 هزار نفر جمعیت با 50 میلیارد تومان اعتبار امروز به بهره برداری برسد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در آستانه فعالیت شرکت های آب و فاضلاب کشور که یکپارچه خواهند شد قرار داریم، گفت: این به آن معنی است که مجموع سرمایه ها اعم از منابع انسانی، تجهیزات، ظرفیت های مهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کسری آب شرب تهران تا سال 1415 از طریق مدیریت مصرف

جبران کسری آب شرب تهران تا سال 1415 از طریق مدیریت مصرف