مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-28سياسي

اجرای سوگواره یاس نبوی در 14 بقعه متبرکه ملایر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای مراسم و برنامه های متنوع سوگواره یاس نبوی(س) در 14 بقعه متبرکه ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای مراسم و برنامه های متنوع سوگواره یاس نبوی(س) در 14 بقعه متبرکه ملایر خبر داد.

پژمان جعفری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا(س)، برنامه های انقلابی، سخنرانی، روضه خوانی، برپایی خیمه های معرفت، پرسش و پاسخ، مشاوره و توضیح احکام از جمله برنامه های اجرایی در بقاع و امامزاده در شهرستان طی این ایام است.

وی ادامه داد: امروز -سه شنبه 8 بهمن- ساعت 15 امامزاده عبدالله(ع) ملایر میزبان همایش اصلی است و در همین روز امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن و مسجد عاشورا برنامه های مناسبتی ویژه شهادت حضرت زهرا(س) را برگزار می کنند.

جعفری از برگزاری سوگواره یاس نبوی(س) فردا در مسجد جامع، به صورت مشارکتی با سایر ادارات و ساعت 15 به صورت همزمان در روستای امامزاده علی اکبر(ع) کرکان و امامزاده عبدالله(ع) روستای مهرآباد، مصادف با عصر شهادت آن بانوی بزرگوار خبر داد.

وی با بیان اینکه فردا همچنین ساعت 18 روستای جوزان میزبان برگزاری سوگواره، روضه و تبرکات فاطمی برای700 نفر است، گفت: پنج شنبه نیز در ساعت 18 همین برنامه ها در مقبره سیف الد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سوگواره یاس نبوی در 14 بقعه متبرکه ملایر

اجرای سوگواره یاس نبوی در 14 بقعه متبرکه ملایر