مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-28اقتصادي

افزایش چندبرابری اقلام توانبخشی از مهمترین مشکلات معلولان خراسان شمالی


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: افزایش چندبرابری اقلام توانبخشی یکی از مهمترین مشکلات معلولان این استان است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: افزایش چندبرابری اقلام توانبخشی یکی از مهمترین مشکلات معلولان این استان است.

هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش این اداره کل معلولیت های مختلفی را دارند، اظهارکرد: هر یک از این گروه ها نیز به ابزار و وسایل خاص و ویژه خود نیاز دارند.

وی افزود: به عنوان مثال در گذشته قیمت هر ویلچر مبلغ 600 هزار تومان بوده که اکنون این رقم به یک میلیون و 400 هزار تومان رسیده و هزینه کرد این رقم هم برای فرد تحت پوشش و هم برای این اداره کل زیاد است.

هاشمی در ادامه یکی دیگر از مشکلات مهم این اداره کل را کمبود اعتبار بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد تحت پوشش این اداره در حوزه توانبخشی همانند سال های گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: بیماران اعصاب و روان بیشترین گروهی بوده که در سال جاری تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعداد بیماران تحت پوشش جسمی و حرکتی نیز افزایش یافته که تعدادی به علت بیماری های ژنتیکی و تعدادی نیز به علت وقوع حوادثی همچون تصادف و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چندبرابری اقلام توانبخشی از مهمترین مشکلات معلولان خراسان شمالی

افزایش چندبرابری اقلام توانبخشی از مهمترین مشکلات معلولان خراسان شمالی