مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-28ورزشي

49 پروژه مهم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد


49 پروژه مهم اقتصادی استان به بخش بخش خصوصی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحشمت الله صمیمی دوست در نشست ظهر امروز ستاد اقتصادی مقاومتی گفت: 49 پروژ مهم قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، این تعداد طرح و پروژه مربوط به هشت دستگاه اجرایی است افزود: 14 پروژه ورزشی، 13 پروژه گردشگری، 8 مورد آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری، 2 طرح در حوزه علوم پزشکی، هفت پروژه در آموزش و پرورش و 2 طرح در حوزه کشاورزی است.

صمیمی دوست با تاکید به اینکه برای واگذاری این طرح ها و پروژه ها باید تلاش بیشتری به کار گرفته شود، اظهار داشت: دولت برای این تعداد طرح 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به استان ابلاغ کرده است.

 این مسوول بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، باید کارها کارشناسی شده تر، تخصصی و فنی تری از سوی دستگاه های اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران بومی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: برای تسریع در واگذاری آنها تسهیل گری لازم و علمی کردن فرآیند واگذاری مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 پروژه مهم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد

49 پروژه مهم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار شد