مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-28ورزشي

مجمع رزمی اولویتم بود


سرپرست معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مجمع فدراسیون ورزش های رزمی یکی از اولویت های من از بدو ورود به وزارتخانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مهدی علی نژاد در حاشیه انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی گفت: این انتخابات نشان دهنده یک ائتلاف بزرگ در فدراسیون ورزش های رزمی بود، مجمع فدراسیون رزمی پس از هشت ماه که با سرپرست اداره می شد برگزار شد، بعد از قبول مسئولیت سرپرستی معاونت وزارت ورزش، برگزاری این مجمع جزء نخستین اولویت های من بود.

تعداد آرا گرایش مجمع را نشان داد وی افزود: برگزاری مجمع یک بار لغو شده بود و خوشبختانه این بار بسیار آرام و همدل برگزار شد، آرای کسب شده برای انتخاب بهتری رییس فدراسیون ورزش های رزمی، نشان دهنده اجماع مجمع روی اوست، امیدوارم بهتری شرایط خوبی را در مدت ریاست خود برای این فدراسیون فراهم کند.

سرپرست معاونت قهرمانی وزرات ورزش و جوانان درباره نامه ای که برخی کاندیدا ها برای لغو مجمع انتخاباتی منتشر کرده بودند، گفت: آرای موجود در انتخابات بسیار روشن بود و نشان داد که اکثریت مجمع به بهتری گرایش دارند، کسانی هم که با او نبودند، رای سفید به صندوق انداختند، برگزاری مجمع قوانین خاص خودش را دارد و نمی توانیم براساس نظر کاندیدا ها رفتار کنیم؛ در واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع رزمی اولویتم بود

مجمع رزمی اولویتم بود