مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-28فرهنگي

فیلم «فاطیما؛ روز سیزدهم» در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد


فیلم سینمایی «فاطیما؛ روز سیزدهم»، امشب با حضور غلامحسین دشتی پژوهشگر و تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد.

- یزد ـ فیلم سینمایی فاطیما؛ روز سیزدهم ، امشب با حضور غلامحسین دشتی پژوهشگر و تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و پانزدهمین نشست تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد با اکران و تحلیل فیلم سینمایی فاطیما؛ روز سیزدهم ساخته دومینیک و یان هیگینز، محصول 2009، سه شنبه شب برگزار شد.

این فیلم در سالن نارنجستان هنر حوزه هنری یزد به نمایش درآمد و با حضور غلامحسین دشتی، مدرس دانشگاه، پژوهشگر و تحلیلگر مسائل فرهنگی اجتماعی و هنرمندان و اهالی سینما مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

برادران هیگینز به عنوان کارگردان و نویسندگان فاطیما؛ روز سیزدهم سعی کرده اند در این اثر، روح امید و ایمان را توصیف و پررنگ کنند.

واقعه معروف به تجلی بانوی تسبیح (فاطیما) اوایل قرن بیستم در کشور پرتغال رخ می دهد.

در سیزدهم اکتبر 1917 جمعیتی حدود 7 هزار نفر از منطقه روستایی فاتیما (فاطیما) واقع در غرب این کشور، شاهد یک معجزه ی بزرگ بودند.

لوسیا دوسانتوس به همراه ژاسینتا و فرانسیسکو مارتو، سه کودک 7، 9 و 10 ساله بودند که به هنگام کار و چوپانی در مزرعه، بانویی نورانی با لباس سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «فاطیما؛ روز سیزدهم» در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد

فیلم «فاطیما؛ روز سیزدهم» در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل شد