مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 04:352020-01-29اقتصادي

اپلیکیشن های رمزساز ارسالی در شبکه های اجتماعی را استفاده نکنید


معاون اجتماعی پلیس فتا با تاکید بر اینکه نباید از اپلیکیشن های رمزساز ارسالی در شبکه های اجتماعی استفاده کرد، گفت: اپلیکیشن های رمزساز را تنها از سایت رسمی بانکها و فروشگاه های معتبر عرضه اپلیکیشن دریافت کنید.

- معاون اجتماعی پلیس فتا با تاکید بر اینکه نباید از اپلیکیشن های رمزساز ارسالی در شبکه های اجتماعی استفاده کرد، گفت: اپلیکیشن های رمزساز را تنها از سایت رسمی بانکها و فروشگاه های معتبر عرضه اپلیکیشن دریافت کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاشایی در تشریح نحوه بهره گیری از اپلیکیشن های رمز ساز و نحوه شناسایی اعتبار این اپلیکیشن ها گفت: افراد سودجو و کلاهبردار سعی داشتند با دستیابی به رمز دوم یکبار مصرف افراد دوباره نیت شوم و پلید خود را در زمینه دسترسی به حساب های مالی هموطنان اجرایی کنند.

وی افزود: شیوه کار این سودجویان به این شکل است که اپلیکیشن های جعلی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند البته باید دقت کرد که این موارد پیچیدگی های خاص خود را دارد و شبیه هک رمزهای اینترنتی شهروندان نیست.

در حقیقت سودجویان تلاش می کنند اپلیکیشن های جعلی را از طریق پیامک و شبکه اجتماعی برای افراد ارسال می کنند و سوژه های خود را تشویق می کنند که اپلیکیشن های رمزساز را نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن های رمزساز ارسالی در شبکه های اجتماعی را استفاده نکنید

اپلیکیشن های رمزساز ارسالی در شبکه های اجتماعی را استفاده نکنید