مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 05:002020-01-29ورزشي

جزییات پیشنهاد باشگاه آنتورپ به بیرانوند و دلیل لغو حضور در خنک


علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با باشگاه آنتورپ بلژیک به توافق نهایی رسید تا در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزییات انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ فوتبال باشگاهی بلژیگ گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته بیرانوند از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد.

این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد 700 هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه گذشته ساعت 2 بامداد بود.

با این حال پنج شنبه قبلی نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و روز جمعه و در بازگشت اقای انصاریفرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم.

بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود اما در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد ولی پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیشنهاد باشگاه آنتورپ به بیرانوند و دلیل لغو حضور در خنک

جزییات پیشنهاد باشگاه آنتورپ به بیرانوند و دلیل لغو حضور در خنک