مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-29سياسي

کتاب «پایان انتظار» در مهریز نقد و بررسی شد


در این مراسم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با اشاره به نقد و بررسی این کتاب گفت: برگزاری جلسه های نقد و بررسی آثار مکتوب مولفان می تواند تصویری روشن از محتوا و میزان اعتبار یک کتاب به جامعه ارائه کند.

محمدجواد برزگر ادامه داد: نگارش کتاب در زمینه معرفی و بیان شخصیت شهیدان منطقه بسیار ارزشمند است و قلم زدن در این راه موجب ماندگار شدن یاد و خاطره شهدا و انتقال سیره و تفکر آنها به نسل امروز می شود.

وی به دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: این دهه ایام مناسبی برای معرفی کتاب های مفید در راستای مباحث انقلاب و رهنمودهای امام (ره) است و دستگاه های فرهنگی این فرصت را مغتنم شمرده و با تهیه بنرهای معرفی کتاب و برگزاری نشست های کتابخوان و مسابقات در ترویج و نشر آثار ارزشمند انقلاب گام بردارند.

این مسوول افزود: دستگاه های اجرایی تحولی را در برنامه های فرهنگی ایجاد کنند و تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر به آحاد جامعه بسیار مهم است و در ادامه آن مستندسازی این فعالیت ها توسط اداره ها و سازمان های مربوطه است.

برزگر به جایگاه خوب انجمن کتابخانه های مهریز در گزارش نهاد کتابخانه های استان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول تا سوم در بین انجمن های استان حاصل تلاش و پیگیری های خوب اعضای حقیقی و حقوقی انجمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پایان انتظار» در مهریز نقد و بررسی شد

کتاب «پایان انتظار» در مهریز نقد و بررسی شد