مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-29سياسي

امام جمعه قزوین درگذشت همسر شهید سرلشگر لشگری را تسلیت گفت


متن این که به خبرگزاری ایرنا ارسال شده،به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم با تأثر و تأسف خبر درگذشت خانم منیژه لشگری همسر سیدالاسرای انقلاب اسلامی شهید سرلشکر خلبان حسین لشگری را دریافت کردم.

بانویی که 18 سال دوری و فراق همسر در اسارت را تحمل کرد و پس از بازگشت آن آزاده سرافراز ده سال بعد در غم ابدی شهادت او نشست و اینک بعد از این فراق 28 ساله به دیدار حق شتافته است.

از خدای متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی و حشر با صدیقه طاهره سلام الله علیها و برای فرزند و بستگان ایشان صبر مسالت می کنم.

بانو حوا لشگری همسر شهید حسین لشگری دوشنبه این هفته به دلیل عارضه ایست قلبی به لقا الله پیوست.

سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، سال 1331 در ضیاءآباد قزوین به دنیا آمد و در تیر ماه 1356 با درجه ستوان دومی خلبانی فارغ التحصیل شد و در یگان های نیروی هوایی دزفول، مشهد و تبریز دوره شکاری را تکمیل کرد.

با شروع جنگ تحمیلی به خیل رزمندگان اسلام شتافت و پس از انجام 12 متموریت، هواپیمای وی مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و در خاک دشمن به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد.

این شهید سرافراز سرانجام پس از 16 سال اسارت به نیروهای صلیب سرخ معرفی شد و دو سال بعد در 17 فروردین 1377 به خاک مقدس وطن بازگشت ودر بدو ورود به وطن، لقب سید الاسرای ایران را از مقام معظم رهبری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین درگذشت همسر شهید سرلشگر لشگری را تسلیت گفت

امام جمعه قزوین درگذشت همسر شهید سرلشگر لشگری را تسلیت گفت