مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-29دانش

دانشمند مازندرانی در جمع دانشمندان برتر دنیا


پرفسور داوود دومیری گنجی برای سیزدهمین سال متوالی به عنوان دانشمند یک درصد برتر جهان معرفی شد.

- ، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، بر اساس نتایج جدید رتبه بندی دانشمندان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برتر در نظام رتبه بندی ESI یا همان Essential Science Indicators پروفسور داود دومیری گنجی، رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و استاد تمام گروه مهندسی مکانیک و سیالات دانشگاه نوشیروانی بابل برای 13 سال متوالی در جمع دانشمندان پراستناد (یک درصد برتر جهان) قرار گرفت.

دومیری گنجی تاکنون بالغ هزارمقاله و چهل عنوان کتاب بین المللی در انتشارات معتبر جهانی به چاپ رسانده و بر اساس گزارش ESI و طی 20سال گذشته، بیش از 50 هزار ارجاع به مقالات وی با اچ ایندکس بالای 100 ثبت شده است.

پایگاه شاخص های اساسی علم یا ESI یکی از فرآورده های کمپانی کلاریویت آنالتیکس است که نویسندگان یک درصد برتر دنیا نیز از طریق آن شناسایی و معرفی می شوند.

محققان بر اساس تعداد استناد های دریافتی مقالات آن ها در رشته های 22 گانه علم، مرتب سازی می شوند و یک درصد آن ها تحت عنوان دانشمندان یک درصد برتر انتخاب می شوند.

داود دومیری گنجی 13 سال به عنوان دانشمند یک درصد و یکصدم برتر جهان و پارسال نیز به عنوان برترین دانشمند جهان در علوم مهندسی معرفی شده و مجموعه رتبه های احراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند مازندرانی در جمع دانشمندان برتر دنیا

دانشمند مازندرانی در جمع دانشمندان برتر دنیا