مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-29سياسي

صدیقی: مردم در انتخابات نمایندگان استکبار ستیز انتخاب کنند نه سازشگر


مردم در انتخابات پیش رو به تاسی از حضرت زهرا (س) کنار ولایت بمانیم و مجلسی انقلابی نوکر مردم گره گشا، خونخواه قاسم سلیمانی مقاوم در برابر استکبار انتخاب کنیم تا با قاتلان مقابله کند و نه با آنان سازش و معامله کند و برجام دیگری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اجتماع هیأت های فاطمی ظهر امروز چهارشنبه 9 بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در میدان فاطمی تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر آغاز و سپس قرآن کریم تلاوت شد و پس از آن محسن طاهری مداح اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

در ادامه این مراسم آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضرت زهرا (س) یک چهره قرآنی است اظهار داشت: ایشان در آیه مباهله به عنوان حجت خدا معرفی شده است و در آیه تطهیر نیز از پاکی ایشان سخن گفته شده است.

طهارت ایشان بالاتر از تمامی انبیاست و ایشان نسبت به تمام آنها به جز پیامبر(ص) برتری دارد.

وی با بیان اینکه شاهد خواستن از ایشان در مسئله فدک مقابله با آیه تطهیر است، گفت: ایشان فدک را برای خود نمی خواست زیرا حتی قوت خود و فرزندان را به مسکین و یتیم اهدا می کرد به طوری که خود آنها گرسنه می ماندند اما شکم دیگران را سیر می کردند و امروز ما نیز در این شرایط اقتصادی که ناشی از بی کفایتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: مردم در انتخابات نمایندگان استکبار ستیز انتخاب کنند نه سازشگر

صدیقی: مردم در انتخابات نمایندگان استکبار ستیز انتخاب کنند نه سازشگر