مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-29سياسي

استان اردبیل در سوگ حضرت زهرا(س) غرق در عزا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،  استان اردبیل از چند روز گذشته به ویژه در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) یکپارچه سیاهپوش شد و پرچم های مشکی در سراسر شهرهای استان برافراشته شده است.

سوگواران با برپایی آیین عزاداری در رثای آن حضرت به عزاداری پرداخته و مداحان اهل بیت(ع) نیز به مرثیه سرایی در مظلومیت ام ابیها پرداختند.

  دستجات عزاداری، ایستگاه های صلواتی و مساجد و حسینیه ها مملو از عاشقان حضرت صدیقه طاهره(س) بود که در سوگ آن حضرت به عزاداری پرداختند.

پشت نویسی خودروها با نام مبارک حضرت زهرا (س) و پخش چای و شربت برای شهروندان در برخی میادین نیز از جمله کارهایی بود که به صورت مستمر در روزهای گذشته توسط شهروندان هرمزگانی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد.

  خلخال یکپارچه عزادار مادر دو عالم حضرت زهرا (س) بود همزمان با یوم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حنانه نبی مکرم اسلام(ص) و مادر دو عالم، خلخال یکپارچه عزادار آن حضرت بود.

عزاداری مردم خلخال از محل مسجد امام جعفر صادق (ع)، مسجد علی ابن ابیطالب (ع) و مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شروع شد و مردم تا نماز ظهر به عزاداری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل در سوگ حضرت زهرا(س) غرق در عزا شد

استان اردبیل در سوگ حضرت زهرا(س) غرق در عزا شد