مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 15:062020-01-29سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:جنگ رسانه ای دشمن خطرناکتر از جنگ سخت است


حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری یادواره شهدای مسجد جوادالائمه (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : جنگ رسانه ای در دوران گذشته و زمان اهل بیت (ع) نیز یکی از ابزارهای اصلی دشمنان برای تضعیف جبهه اسلام بود که بعضا از این طریق موفقیت هایی را برای دشمنان به دنبال داشت .

وی افزود: سپاه اسلام در آن دوران باوجود این که در برخی مبارزات تنها چند قدم تا پیروزی فاصله داشت اما این جنگ رسانه ای دشمن و تاثیر آن بر ذهن مردم و سربازان اسلام سرنوشت جنگ را تغییر و به شکست سپاهیان اسلام منجر می شد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: امروز دشمن سردار ما را مورد هدف قرار می دهد اما بلافاصله علم مذاکره بداند می کند و اگر مقابل این نیرنگ دشمن ذره ای کوتاه بیاییم ، داستان صلح اجباری امام حسن (ع) مقابل معاویه تکرار می شود .

وی تصریح کرد: رسانه ها در شرایط کنونی رسالت سنگینی را بر دوش دارد و باید عموم مردم را مخاطب خود قرار دهند؛ امروز باید سخنان سانسور شده به گوش مردم برسد تا با آگاه سازی از توطئه های دشمن جلوگیری کنیم .

یادواره شهدای مسجد جوادالائمه، روضه حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:جنگ رسانه ای دشمن خطرناکتر از جنگ سخت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:جنگ رسانه ای دشمن خطرناکتر از جنگ سخت است