مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 19:002020-01-29سياسي

روایات فقهی اهل بیت(ع) در محافل مذهبی منتقل شده است


استاد حوزه یکی از مهمترین راه های نشر احادیث و روایات اهل بیت(ع) را برگزاری محافل مذهبی و روضه این حضرات دانست.

- ایسنا/قم استاد حوزه یکی از مهمترین راه های نشر احادیث و روایات اهل بیت(ع) را برگزاری محافل مذهبی و روضه این حضرات دانست.

آیت الله رضا استادی امروز در آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه امام(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، گفت: مجالس عزاداری اهل بیت(ع) از ابتدا پایه گذاری شد و آثار و برکات بسیاری را با خود همراه داشت.

وی افزود: اگر امروز شاهد 30 هزار روایت فقهی از بزرگان دین هستیم به مدد همین محافل و مجالس بود زیرا در این مجالس فقه اهل بیت(ع) سینه به سینه و نقل به نقل منتقل شد.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) همیشه پیروان خود را به اخلاص توصیه می فرمودند و خود حضرت نیز نهایت اخلاص را به نمایش گذاشتند.

آن عاملی که بیش از هر چیز منجر به محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم شده، اخلاص او می باشد، و اگر ما در همه امور این موضوع را موردتوجه خود قرار دهیم، مشکل های کشور رفع می شود.

استاد حوزه بیان کرد: مکتب تشیع با فطرت بشر عجین است و هر عقل سلیمی آن را پس از ابلاغ می پذیرد حال اگر یک آخوند وهابی در مسجد پیغمبر بنشیند و بگوید هر کاری که آل سعود می کند درست است و حتی می تواند کعبه را نیز به رژیم صهیونیستی تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایات فقهی اهل بیت(ع) در محافل مذهبی منتقل شده است

روایات فقهی اهل بیت(ع) در محافل مذهبی منتقل شده است