مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-29حوادث

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق ایرانی در پاکستان


از اسلام آباد؛ پلیس ایالت سند پاکستان بیش از 50 هزار لیتر بنزین قاچاق شده از ایران را توقیف کرد.

ماموران پلیس پاکستان طی عملیاتی در نزدیکی شهر سکهر از نواحی ایالت سند این کشور با توقف یک دستگاه کامیون محموله بزرگی از سوخت قاچاق ایرانی را کشف کردند.

منابع خبری افزودند: این محموله سوخت از نقطه مرزی ایران و پاکستان در شهر تفتان در ایالت بلوچستان پاکستان بارگیری شده و عازم شهر کراچی بوده است.

براساس این گزارش، بنزین قاچاق ایرانی که مقدار آن 50 هزار لیتر اعلام شده، توقیف و رانندگان خودروی حمل سوخت نیز بازداشت شده است.

پدیده قاچاق سوخت از ایران به پاکستان به عاملی برای از دست رفتن منافع اقتصادی و افزایش تجارت غیرقانونی در مرز های مشترک تبدیل شده است، به گونه ای که طی 3 ماه گذشته پلیس پاکستان بیش از 235 هزار لیتر سوخت قاچاق ایرانی را در نقاط مختلف این کشور کشف و ضبط کرده است.

این موضوع همچنین واکنش مقامات دولتی دو کشور را در پی داشته است به گونه ای که برخی از نهاد های دولتی پاکستان از جمله سازمان مالیات این کشور با توجه به افزایش تجارت غیر قانونی سوخت و به دنبال آن افزایش تصادفات جاده ای ناشی از برخورد کامیون های حمل سوخت قاچاق شده ایرانی در مناطق مختلف پاکستان توقف قاچاق سوخت از ایران را خواستار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق ایرانی در پاکستان

کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق ایرانی در پاکستان