مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 05:152020-01-30فرهنگي

ابهر میزبان سومین همایش بزرگ مهربانو


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: همزمان با هفته زن، همایش و نمایشگاه آثار هنری مهربانو در این شهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر گفت: همزمان با هفته زن، همایش و نمایشگاه آثار هنری مهربانو در این شهرستان برگزار می شود.

آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: کارگروه فرهنگی و هنری بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در نظر دارد در بخش جنبی سومین همایش مهربانو، همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، نمایشگاه آثار هنری در فرهنگسرای نور ابهر برگزار کند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: ارج نهادن و شناسایی ظرفیت های هنری بانوان شهرستان ابهر در دو بخش هنرهای تجسمی و صنایع دستی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صادقی، آثار ارسالی را در بخش صنایع دستی را منبت کاری، مشبک کاری، معرق کاری، حجم چوب، جواهرسازی، سفال گری، شیشه گری، چرم دوزی و .

عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی بخش هنرهای تجسمی نیر در رشته هایی مانند طراحی، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری و تذهیب، عکاسی، نقاشی - خط و خوشنویسی است.

این مسئول با یادآوری این که موضوع بخش هنرهای تجسمی زن و هنر ایرانی و موضوعات آزاد است، بیان کرد: حضور در این نمایشگاه رایگان بوده و بدون محدودیت سنی فقط آثار بانوان به نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهر میزبان سومین همایش بزرگ مهربانو

ابهر میزبان سومین همایش بزرگ مهربانو