مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 05:162020-01-30ورزشي

قایقرانان قزوینی و موج سواری بر روی مشکلات


رشته قایقرانی در استان قزوین جزو ورزش های آمایشی و اولویت دار است اگرچه مخاطبان آن مانند ورزش های همگانی گسترده نیست.

استان قزوین اگرچه از نظر پهنه آبی و دریاچه های متعدد چندان برای این رشته مناسب به نظر نمی رسد اما این محدودیت هیچگاه سد راهی برای درخشش قایقرانان قزوینی نشده است.

ورزشکاران و مربیان قایقرانی استان طی سال های اخیر با وجود همه محدودیت ها به نتایج درخشانی در مسابقات کشوری دست یافته اند که نشانگر تلاش این افراد و انگیزه و روحیه بالای آنها است.

استان قزوین در رشته های مختلف قایقرانی از جمله کانوپولو و آب های آرام فعالیت های خوبی دارد و باید در تمام شهرستان های استان، شرایط مناسبی برای فعال سازی این رشته آمایشی فراهم شود.

استخر شهید رجایی قزوین ظرفیت ورود این همه قایقران را ندارد نایب رییس هیات قایقرانی استان قزوین در این خصوص گفت:هم اینک سه سانس یک و نیم ساعته در استخر شهید رجایی شهر قزوین برای فعالیت بانوان قایقران استان اختصاص یافته است ولی به دلیل تعداد زیاد ورزشکاران، جایی برای تعداد بیشتر قایق ها وجود ندارد.

مهرنوش مهرنگار افزود: با توجه به این مشکل، ما نیازمند استفاده از دریاچه مهرگان یا باراجین هستیم که باید زمینه بهره گیری از آنها با رایزنی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری های مرتبط فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانان قزوینی و موج سواری بر روی مشکلات

قایقرانان قزوینی و موج سواری بر روی مشکلات