مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-30فرهنگي

نمایش «جامانده» در ملایر روی صحنه می رود


مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: نمایش «جامانده» از تولیدات تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان همدان، 16 بهمن ماه در مسجد «صفی» شهرستان ملایر به اجرا در می آید.

- همدان - مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: نمایش جامانده از تولیدات تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان همدان، 16 بهمن ماه در مسجد صفی شهرستان ملایر به اجرا در می آید.

محمدرضا باباخانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایش جامانده از تولیدات تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان همدان، 16 بهمن ماه در مسجد صفی شهرستان ملایر به اجرا در می آید.

وی افزود: نویسنده این اثر بهار محمودزاده با نگاهی متفاوت به مقوله جنگ و آسیب های پس از آن، این نمایشنامه را به نگارش در آورده است و علت انتخاب این اپیزود از نمایشنامه، زاویه دید متفاوت به جنگ و محور قرار گرفتن همسران رزمندگان است.

وی محدثه یاری و هستی ملکی را به عنوان دو بازیگر این نمایش معرفی کرد و افزود: کارگردانی این اثر به عهده فروزان حسینی است که در کارنامه این کارگردان، کاندیدای بهترین کارگردانی در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه سال 93، نخبه فرهنگی هنری استان در دو سال پیاپی، بازی در فیلم تلویزیونی گلناز به کارگردانی محمود معظمی و برنده تندیس بهترین بازیگر زن از بیست و سومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «جامانده» در ملایر روی صحنه می رود

نمایش «جامانده» در ملایر روی صحنه می رود