مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-30سياسي

شهادت سردارسلیمانی خونی تازه در رگ مقاومت بود/ نفرت ابدی ازآمریکا


پس از به شهادت رساندن قاسم سلیمانی خون تازه ای در راه مقاومت و مبارزه با آمریکا در رگ مسلمانان ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قران سراسری کارکنان قوه قضاییه بیان کرد: قرآن تنها برای راهنمایی نیست بلکه مسیری حرکت جامعه اسلامی را نشان می دهد و در قوه قضاییه نیز تلاش شده تا از تمامی مفاهیم قرآنی در این قوه بهره مند شویم.

وی در خصوص ویژگی های قرآن در زندگی بشری نیز متذکر شد: یکی از ویژگی های قرآن این است که از تمامی آیات می توان در زندگی بشری استفاده کرد و اگر از قرآن در تمامی لحظات زندگی استفاده کنیم از مشکلات زندگی مدرن جدا خواهیم شد.

او ادامه داد: جهان کفر و شرک دست به دست هم داده اند تا وضعیت مسلمانان را بهم بزنند و قبله اول مسلمانان را از آنان بگیرند برخی با موضوع معامله قرن به دنبال گرفتن بیت المقدس هستند.

وی افزود: ترامپ برنامه های مختلفی دارد که مسلمانان را مورد هجمه قرار دهد و یکی از قمارهایی که ترامپ کرد به شهادت رساندن قاسم سلیمانی است صادقی با اشاره به اینکه شهادت قاسم سلیمانی خون مقاومت به جوش آمد، ادامه داد: پس از به شهادت رساندن قاسم سلیمانی خون تازه ای در راه مقاومت و مبارزه با آمریکا در رگ مسلمانان دمیده شده و نفرت از آمریکا ابدی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردارسلیمانی خونی تازه در رگ مقاومت بود/ نفرت ابدی ازآمریکا

شهادت سردارسلیمانی خونی تازه در رگ مقاومت بود/ نفرت ابدی ازآمریکا