موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 09:082020-01-30اجتماعي

فستیوال جهانی برف در پیست پاپایی زنجان برگزار می شود


رضا اژدری روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این فستیوال قرار بود اوایل بهمن ماه برگزار شود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد و تصمیم بر این شد که روز جمعه /11 بهمن ماه/ انجام شود.

وی یادآورشد: فستیوال جهانی برف در زنجان، ساعت 12 ظهر جمعه آغاز و به مدت 2 ساعت ادامه خواهد داشت که انتظار می رود از مسؤولان فدراسیون اسکی نیز حضور یابند.

اژدری، شعار امسال فستیوال جهانی برف را احترام به طبیعت و محیط زیست ، ذکر کرد و با بیان اینکه در این فستیوال، علاقه مندان زیر 12 سال زنجان به منظور آشنایی هرچه بیشتر با این ورزش زمستانی در پیست پاپایی زنجان، اسکی خواهند کرد، اظهار داشت: پیش بینی می شود قریب 50 نفر از اسکی بازان زیر 12 سال زنجان به منظور شرکت در این فستیوال در پیست پاپایی زنجان حضور پیدا کنند.

وی از علاقه مندان به ورزش های زمستانی به ویژه ورزش اسکی خواست با حضور در این محل، هیات را در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه یاری دهند.

رییس هیات اسکی استان زنجان، همچنین از حضور مربی اسبق تیم ملی اسکی در زنجان خبر داد و گفت: سیدنظام صیدی از روز گذشته به منظور آموزش اسکی بازان رده سنی پایه در زنجان حاضر شده است.

اژدری افزود: این مربی تیم ملی تا پایان روز جمعه /12 بهمن ماه/ در زنجان حضور خواهد داشت که در این مدت آموزش های لازم را به تیم 15 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فستیوال جهانی برف در پیست پاپایی زنجان برگزار می شود

فستیوال جهانی برف در پیست پاپایی زنجان برگزار می شود