مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-30اقتصادي

افتتاح 68 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در اسدآباد


68 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر از 10 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: 68 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر از 10 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شود.

وی گفت: شاخص ترین این پروژه ها افتتاح استخر مجموعه آزادی بعد از 27 سال، افتتاح دانشکده فنی و حرفه ای، افتتاح نخستین پد بالگرد شهرستان اسدآباد، افتتاح درمانگاه فرهنگیان و افتتاح ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری اسدآباد است.

رییس شورای تأمین شهرستان اسدآباد ادامه داد: یک خط از کمربندی اسدآباد نیز تکمیل شده اما جاده هنوز زیر بار ترافیک نرفته و در صورت افتتاح این مسیر تنها مسیر برگشت از غرب کشور به مرکز افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان اسدآباد 5 پد بالگرد پیش بینی شده که یک مورد آن در بیمارستان قائم واقع شده و در دهه فجر افتتاح خواهد شد و پدهای دیگر در دست مطالعه است.

درویشی تصریح کرد: در صورت سفر رییس جمهور به استان همدان 2 پروژه استخر مجموعه آزادی و دانشکده فنی و حرفه ای افتتاح خواهد شد که برای هرکدام از آنها 6 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 68 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در اسدآباد

افتتاح 68 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در اسدآباد