مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-30اقتصادي

کشف 8 تن داروی دامی تقلبی


معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت از دستگیری 3 تولید و توزیع کننده داروهای دامی تقلبی در استان های البرز و قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی علیشاهی از دستگیری 3 تولید و توزیع کننده داروهای دامی تقلبی در استان های البرز و قزوین به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد و گفت: 8 تن داروهای دامی تقلبی کشف شد.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز داروهای دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به داروهای دامی، مجدداً بسته بندی و با نام همان شرکت روانه بازار مصرف دام که بیشتر در استان های شمالی کشور هستند، می کنند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت افزود: با اخذ نیابت قضایی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 تن داروی دامی تقلبی

کشف 8 تن داروی دامی تقلبی