مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-30سياسي

سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری همدان آغاز به کار کرد


سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان از بهمن ماه امسال در دو بخش آزاد و ویژه کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، مریم زندی گفت: با توجه به شهادت فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی در 13 دی ماه سال جاری، موضوع ویژه این فراخوان شامل شعر و داستان با محوریت شهید سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی است.

زندی با اشاره به بخش شعر و داستان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان افزود: بخش شعر شامل شعرهای کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگسال، کودک و نوجوان می شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حد اکثر 5 اثر و داستان حد اکثر 3 اثر تعیین شده است.

وی زمان ارسال آثار را تا 15 اسفند ماه امسال اعلام کرد و گفت: جوایز در بخش ویژه 5 میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده 4 میلیون ریال و تقدیری 3 میلیون ریال است که در هفته هنر انقلاب از منتخبین تجلیل می شود.

زندی با بیان اینکه جشن سالانه شرایط سنی ندارد و تمام شاعران و نویسندگان استان همدان می توانند در این مسابقه شرکت کنند، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری همدان آغاز به کار کرد

سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری همدان آغاز به کار کرد