مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-30اقتصادي

طهماسب مظاهری: حساب شخصی از تجاری جدا شود


رییس کل اسبق بانک مرکزی از طرح جدید این نهاد برای جداسازی حساب های بانکی شخصی و تجاری استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو گفت وگو، طهماسب مظاهری با بیان اینکه به دلیل فضای سنتی اقتصاد، کمتر شاهد تفکیک حساب های شخصی و حقوقی بوده ایم، عنوان کرد: اصل این اقدام برای جداسازی حساب های شخصی و تجاری توسط بانک مرکزی یک اقدام مثبت و خوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی برای اصلاح امور بانکی، گفت: اینکه بانک مرکزی برنامه های آینده خود را از قبل اعلام می کند، مستقل از اینکه آن تصمیم مفید یا غیر مفید است، اقدام و روشی مناسب و پسندیده است و باید از این روش تقدیر کنیم زیرا بعضی از مدیران شبانه تصمیم می گیرند و هیچ اطلاع رسانی در این زمینه انجام نمی دهند.

اما وقتی قبل از اجرا، آن را اعلام می کنند، آن برنامه به نقد و بحث گذاشته می شود و کارشناسان نظر می دهند و آمادگی برای مردم ایجاد می شود.

رییس اسبق بانک مرکزی اظهار داشت: خیلی وقت ها در صورت های مالی دستگاه های اجرایی و همچنین در حساب های مالی ترازنامه سود و و زیان و جداول گردش و نقدینگی شرکت های تجاری، به این مشکل برمی خوریم که منابعی در حساب های بانکی شرکت ها و مؤسسات ثبت می شود که هویت آنها مشخص نیست و بین حساب شخصی و حقوقی شرکت تفکیکی وجود ندارد در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسب مظاهری: حساب شخصی از تجاری جدا شود

طهماسب مظاهری: حساب شخصی از تجاری جدا شود