مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-30سياسي

خبرگزاری فارس متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است


خبرگزاری فارس، مجموعه ای متعهد و وفادر به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره به عنوان نمونه در حوزه رسانه معرفی می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان با بیان اینکه این خبرگزاری رسانه ای متعهد به نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: ما وقتی می خواهیم از رسانه ای متعهد و فردی که احساس مسؤولیت می کند نام ببریم، فارس را عنوان می کنیم.

وی افزود: اقدام وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم دامنه خبرگزاری فارس نیز به دلیل همین تعهد و رسالتی است که این خبرگزاری برای خود ایجاد کرده و به آن وفادار است.

فرماندار همدان با بیان اینکه کارکنان خبرگزاری فارس بسیار متشرع و حرفه ای هستند تصریح کرد: در حوزه مطالبه گری باید دقت بیشتری مبذول داشته باشیم به طوری که مطالبه گری مسؤولانه را ارج می نهیم اما مطالبه گری که تقاضا را بدون توجه به نیازهای کشور و نظام دامن بزند، دارای آثار تخریبی بالایی است.

وی با اشاره به اینکه انسان پاسخگو و شهروند مسؤول به انقلابی گری نزدیک تر است تا شهروند مطالبه گر ادامه داد: دفاع مقدس را با شهروند مسؤول اداره شده است.

افشاری با بیان اینکه امروز به شهروند مسؤول بیشتر نیاز داریم تا شهروند مطالبه گر خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب دختران دانشجو از دانشگاه شهید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است