مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 11:562020-01-30ورزشي

رییس فدراسیون کونگ فو: بانوان ورزشکار نقش موثری در توسعه سلامت جامعه دارند


رضا حیدری روز پنجشنبه در جلسه نواب روسای هیات های کونگ فو سراسر کشور در رشت اظهار داشت: فرهنگ ما اسلامی است و باید آموزه های دینی و اخلاقی را در زندگی رواج بیشتری دهیم تا میزان ناهنجاری ها به خصوص میزان طلاق در کشور کاهش یابد.

وی افزود: در این راستا نقش بانوان بسیار تاثیرگذار است چون حدود نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و باید این جمعیت بیش از پیش به مسائل دینی و اخلاقی خانواده توجه کنند و این کار در میان بانوان ورزشکار و مربیان نیز از اهمیت ویژه ای برخودار است چون آنان علاوه بر اینکه می توانند زندگی سالمی را در خانواده خود ایجاد کنند، این ظرفیت و توان را دارند که در کنار آموزش ورزش و ارتقا سلامت جسمی از طریق آموزش مسایل فرهنگی به شاگردان خود در کلاس های ورزشی، باعث کاهش ناهنجاری ها در جامعه شوند.

وی در ادامه به پیشرفت گونگ فو در سطح کشور اشاره کرد و افزود : ما سعی کردیم در این مدت افرادی که از این رشته دلسرد بودند را دوباره جذب کنیم و همچنین مترصد ثبت جهانی رشته توآی به نام ایران هستیم که مراحل ثبت این رشته در حال انجام است و امیدواریم که این امر در آینده نزدیک تحقق یابد.

وی ادامه داد: ما هم اینک رشته های شرقی را می پذیریم که این رشته ها هیچ سنخیتی با فرهنگ ما ندارند اما چون ثبت جهانی شده و مسابقات جهانی و المپیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون کونگ فو: بانوان ورزشکار نقش موثری در توسعه سلامت جامعه دارند

رییس فدراسیون کونگ فو: بانوان ورزشکار نقش موثری در توسعه سلامت جامعه دارند