مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-30سياسي

حق طلبان جهان به معامله قرن نه گفتند


معامله قرن یک طرح شکست خورده با واکنش های مختلف رهبران فلسطینی، مقام ها و شخصیت های دیگر کشور های جهان مواجه شد و این بزرگترین شکست برای آمریکا است.

- معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اینکه مجاهدان و حق جویان و حق طلبان جهان نه بزرگی به معامله قرن دادند و دودمان استکباری ترامپ و امریکا در این توافق نابود خواهد شد گفت: این نه بزرگ برگرفته از مجاهدت در مسیر حق است که خوی استکباری آمریکا را ناکارآمد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ،مرکز فارس ،حجت الاسلام هادی صادقی امروزدر آیین پایانی هفتمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه در شیراز افزود: معامله قرن به عنوان یک طرح شکست خورده با واکنش های مختلفی از سوی رهبران فلسطینی، مقام ها و شخصیت های دیگر کشور های جهان مواجه شد و این بزرگترین شکست برای آمریکا است.

وی اضافه کرد: ترامپ قمارباز تصور کرده که این موضوع هم از قمار هایی است که در آن می برد، اما نمی داند که همین توافق تمام هستی و دودمان او را به باد خواهد داد و همه هستی را از او ساقط می کند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در این آیین که عنوان یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارد و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد افزود: ترامپ قمار باز برنامه هایی اجرا کرد و ترور شهید سلیمانی را رقم زد، این ترور در شمار حماقت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق طلبان جهان به معامله قرن نه گفتند

حق طلبان جهان به معامله قرن نه گفتند