مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-30اقتصادي

افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل


به مناسبت دهه فجر 72 پروژه با اعتبار86 میلیارد و 944 میلیون تومان در بابل به بهره برداری می رسد.

- قربانعلی ولی زاده در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: از 72 پروژه شهرستان بابل 64 پروژه بخش دولتی با اعتبار 31 میلیارد تومان و 9 پروژه بخش خصوصی با اعتبار 52 میلیارد و 359 میلیون تومان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال 18 پروژه شاخص شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: پروژه های شهرستان در بخش های درمانی، آموزشی، راه، صنعت، کشاورزی و برق به مبلغ 71 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می شود.

فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: برنامه نخستین روز دهه فجر شهرستان بابل، دیدار مسؤولان شهرستان با امام جمعه بابل در مدرسه صدر، تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب است.

ولی زاده با اشاره به اینکه در دومین روز دهه فجر سه پروژه شاخص شهرستان با حضور رییس قوه قضاییه و رییس سازمان پزشک قانونی کشور افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: با حضور مسؤولان کشوری و استانی سه پروژه شاخص بابل ساختمان پزشک قانونی، سورتینگ محصولات کشاورزی اخوان و کلینیک تخصصی امید بابل افتتاح می شود.

 این مسؤول یادآور شد: به سبب استقرار سه بیمارستان مهم از جمله بیمارستان شهید بهشتی بابل در پذیرش بیماران تصادفی و سرویس دهی حتی به بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل

افتتاح 72 پروژه دهه فجر در بابل