مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 13:072020-01-30اقتصادي

10 میلیون بانوی ایرانی ورزش می کنند


مهین فرهادی زاد عصر پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جامعه ما بخش بزرگی از بانوان به فعالیت ورزشی مشغولند که با توجه به آمار ارایه شده در هر دو بخش قهرمانی و همگانی، حدود 10 میلیون نفر از بانوان در ایران در ورزش فعالیت دارند و هدف ما این است که این رقم را افزایش دهیم.

وی که برای حضور در جلسه نواب روسای هیات های کونگ فو سراسر کشور در رشت حضور یافت، ادامه داد: به همین منظور برنامه های خاصی را در حوزه ورزش همگانی تدارک دیده ایم تا قشر بیشتری از جامعه بانوان در بخش ورزش فعالیت کنند.

وی افزود: برای سال آینده نیز برنامه هایی را برای ورزش همگانی طراحی کرده ایم که هم اینک دو طرح آن هماهنگ شده و چند طرح نیز در دست اقدام داریم که در این خصوص طرح بخشی ساختار قامتی سه سال است که اجرا می شود و در این طرح برای تقویت عضلات ضعیف شده زنان به خصوص بانوان روستایی برنامه های مخصوصی انجام می شود.

وی به فقر حرکتی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: برای اینکه فرزندان ما زنان و مردان سالم آینده باشند، باید سواد حرکتی به پدران و مادران آموخته شود تا آنان با حرکات ورزشی سالم ، فقر حرکتی را کاهش دهند و بهترین درمان دردهای عضلانی نیز، حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون بانوی ایرانی ورزش می کنند

10 میلیون بانوی ایرانی ورزش می کنند