مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-30سياسي

تدریس رشته فقه سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد


معاون پژوهش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: رشته فقه سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه باقرالعلوم تدریس می شود و در مقطع دکتری نیز در حال تکمیل برنامه های زیرساختی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام نجف لکزایی ظهر امروز در همایش ولایت فقیه (بررسی نظریه ولایت فقیه در اندیشه امام خمینی(ره)) در راستای بزرگداشت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه توسط امام خمینی(ره) در حوزه علمیه نجف) اظهار کرد: چندین سال است که پیگیری می شود در زمینه ترویج و تبیین بحث ولایت فقیه و مردم سالاری دینی کارهایی انجام شود.

وی با تاکید براینکه برای تبیین شدن یک نظریه لازم است تا پشتوانه های آن نیز به روز شود، گفت: مسئله فقهی ولایت و حکومت از اولویت حوزه های علمیه است و لازم بود در جهت تعمیق حوزه های علمیه در این زمینه ها گام هایی برداشته شود و اقداماتی صورت بگیرد.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اضافه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی دارند تجربه های خود را در زمینه آموزش در خدمت سایر نهاد ها بگذارد و در این راستا مباحث مختلف و نظریه های مربوط به امام باید در سطح 3 و 4 مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه باقرالعلوم در مقطع ارشد فقه سیاسی تدریس می شود و برای مقطع دکتری نیز اقدامات لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس رشته فقه سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد

تدریس رشته فقه سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد