مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 15:102020-01-30سياسي

روحیه انقلابی در جامعه زنده شود/تضمین آینده نظام اسلامی با مکتب شهید سلیمانی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خصوصیات انقلابی گری را دارا بودن روحیه تلاش و کوشش، وحدت و یکپارچگی و پشتیبانی از ولی فقیه دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در سومین نشست استانی ستادهای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر مردمی شدن برنامه های دهه فجر تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه رد استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و دارای اهداف بزرگی بود و مردم اوایل پیروزی انقلاب حالت ها و ایده های خوب انقلابی داشتند.

ناصری یزدی تصریح کرد: مردم انقلابی در آن ایام خدمت، مجاهدت، رعایت اخلاق خوب، وحدت، یکپارچگی، خدامحوری، دشمن شناسی و ولایتمداری را در اولویت فعالیت های خود قرار می دادند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی مردم و افراد خودجوش وارد میدان آمده بودند و یک هیجان، شور، اخلاص، همدلی، همدردی و توجه به خدا پیداشده بود و از خصایص انقلاب به شمار می آمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ابراز تأسف از این که برخی آسیب ها و توطئه های دشمنان وجود دارد گفت: درزمینهٔ های زیادی ازنظر علمی، نظامی، فناوری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی در جامعه زنده شود/تضمین آینده نظام اسلامی با مکتب شهید سلیمانی

روحیه انقلابی در جامعه زنده شود/تضمین آینده نظام اسلامی با مکتب شهید سلیمانی